Ons team schooljaar 2024-2025

Verdeling groepen en leerkrachten:

Groep 1/2a: Tamara Smink (ma t/m vr)
Groep 1/2b: Liza Vos (ma t/m vr) *
Groep 1/2c: Margot de Korte (ma,di,wo) en Eugenie Steens (do,vr) **
Groep 1/2d: Nina de Haas (ma t/m vr) ***
Groep 3: Marloes van de Vlasakker (ma, di, wo) enLaura van Velzen (do, vr)
Groep 4a: Mijke van Hamersveld (ma t/m vr)
Groep 4b: Daphne van den Berg (ma, di, wo) en Yordi Druijff (do,vr)
Groep 5: Alicia Engberink (ma,di,do,vr) en Annelies Lablans Bianca Zaalberg (wo)****
Groep 6: Koen van Dam (ma t/m vr)
Groep 7: Rianne van Mourik (ma, di) en Marcel Damoiseaux (ma, woe, do, vr) *****
Groep 8a: Jacey Masnec (ma t/m vr)
Groep 8b: Marjon Lavrijssen (ma, di, wo) en Roxanne van Anholt (do, vr)

* Liza de Vos heeft één keer in de twee weken vrij op vrijdag. Zij wordt vervangen door Dianne van der Ploeg.
** Eugenie Steens gaat op de woensdag bewegingsonderwijs geven aan alle kleutergroepen.
*** Nina de Haas heeft één keer in de twee weken op vrijdag vrij. Zij wordt vervangen door Dianne van der Ploeg.
**** Bianca Zaalberg gaat na de zomervakantie verder met haar re-integratie traject. Als Bianca volledig hersteld is, gaat zij op woensdag werken in groep 5. Ook gaat zij verschillende collega’s vervangen i.v.m. administratiedagen. Tevens gaat Bianca één dag ondersteunen in groep 7. Totdat Bianca hersteld is, zal Annelies Lablans haar vervangen. Annelies Lablans gaat waarschijnlijk per 01-01-2025 met vervroegd pensioen.
***** Op de maandag zijn Marcel en Rianne beiden aanwezig in groep 7. - Dianne van der Ploeg zal op dinsdag, woensdag en donderdag groep 6 ondersteunen i.v.m. de groepsgrootte. - Annelies Roest gaat een aantal dagen invallen in de vier kleutergroepen. Op deze manier hebben de leerkrachten van de onderbouw ook een administratiedag (werkdrukmiddelen).

Overige specifieke functies en taken
Schoolleiding:
- Karin van den Hoven (schoolleider)
- Wendy van Renesse (teamleider)

Intern begeleiders:
- Annemarie Meijers
- Francien Korpershoek

Begeleiding meer- en hoogbegaafde leerlingen en extra ondersteuning
- Karin Heusdens

Werkdrukmiddelen (groep 1 t/m 8)
- Annelies Roest
- Annelies Lablans